Items where Subject is "Marketing"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Number of items at this level: 38.

Zátori, Anita (2014) A turisztikai élményteremtés vizsgálata szolgáltatói szemszögből [védés előtt] = Tourism experience creation from a business perspective. PhD thesis, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola.

Nagy, Péter (2014) A virtuális térben élő fogyasztó. Identitás és fogyasztás a Second Life világában [védés előtt] = Consumers in the digital age. Identity and Consumption in Second Life. PhD thesis, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola.

Tóth, Arnold (2014) A marketingkommunikáció és pénzügyi eredményességének mérése magyar borászatok körében [védés előtt] = Measuring marketingcommunication and its financial effectiveness among Hungarian wineries. PhD thesis, Budapesti Corvinus Egyetem, Tájépítészeti és Tájökológiai Doktori Iskola.

Szűcs, Viktória (2014) Az élelmiszeripari adalékanyagok fogyasztói kockázat-észlelése = Consumer risk perception of food additives. PhD thesis, Budapesti Corvinus Egyetem, Tájépítészeti és Tájökológiai Doktori Iskola.

Simay, Attila (2014) A fogyasztói elégedettség, a fogyasztói bizalom és a fogyasztói lojalitás összefüggéseinek vizsgálata a magyar mobil telekommunikációs szolgáltatások piacán = Connexions of Consumer Satisfaction, Consumer Trust and Consumer Loyalty in the Hungarian Mobile Telecommunication Services Market. PhD thesis, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola. DOI 10.14267/phd.2014013

Reikli, Melinda (2014) Bevásárlóközpontok sikerének kulcsa.A bevásárlóközpont alkotóelemei és stratégiai illeszkedésük = The Key of Success in Shopping Centers. Composing Elements of Shopping Centers and their Strategic Fit. PhD thesis, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola. DOI 10.14267/phd.2014003

Török, Áron (2013) Hungarikumok – Magyarország földrajzi árujelzői. Az eredetvédelem szerepe a XXI. századi mezőgazdaságban és élelmiszertermelésben – a pálinka példájának tanulságai = Hungaricums – Hungary’s geographical indications. The role of origin in agriculture and food production in the 21th century – lessons learnt from the case of the pálinka. PhD thesis, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola. DOI 10.14267/phd.2013059

Kulcsár, Noémi (2013) Fogyasztói értékdimenziók vizsgálata a falusi turizmusban = Analyzing the consumer value dimensions of rural tourism. PhD thesis, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola. DOI 10.14267/phd.2013052

Vetőné Mózner, Zsófia (2013) Úton a fenntartható élelmiszer-fogyasztás felé? A magyar lakosság élelmiszer-fogyasztásának ökológiai lábnyoma = Towards Sustainable Food Consumption? The Ecological Footprint of Food Consumption in Hungary. PhD thesis, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola. DOI 10.14267/phd.2013050

Jenes, Barbara (2013) Az országimázs mérésének elméleti és gyakorlati kérdései. Az országimázs és az országmárka dimenziói és mérési modellje = Theoretical and practical issues in measuring country image. Dimensions and measurement model of country image and country brand. PhD thesis, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola. DOI 10.14267/phd.2013017

Szőcs, Attila (2012) A fogyasztói márkaérték MIMIC modellje. A fogyasztói márkaérték okozati specifikációjának tesztelése = The MIMIC model of the consumer-based brand equity. Testing the causal specification of consumer-based brand equity. PhD thesis, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola.

Neumann-Bódi, Edit (2012) Vevőértékelés egyéni és szervezeti vásárlók esetében Az ajánlással szerzett ügyfelek jellemzői és hatásuk a vevőértékre szervezetközi viszonylatban = Customer evaluation of individual and organisational buyers. Characteristics of customers acquired through recommendation and their impact on customer value in a business-to-business context. PhD thesis, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola.

Bernschütz, Mária (2012) Az integrált marketingkommunikáció alkalmazásának strukturális modellje = The structural model of the application of integrated marketing communications. PhD thesis, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola.

Dörnyei, Krisztina Rita (2011) Fogyasztói információkeresési magatartás vizsgálata élelmiszerek csomagolásán = Analysis of Consumer Information Search Behaviour on Food Packaging. PhD thesis, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola.

Fehér, Orsolya (2011) A termékinnováció meghatározó irányai a telítődő élelmiszerpiacon = Dominant trends of product innovation in the saturating food market. PhD thesis, Budapesti Corvinus Egyetem, Tájépítészeti és Tájökológiai Doktori Iskola.

Majláth, Melinda (2010) A pszichográfiai tényezők különbségei a környezetbarát és a nem környezetbarát fogyasztók között = Psychographic Differences between Environmentally Friendly and Nonenvironmentally Friendly Consumers. PhD thesis, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola.

Kasza, Gyula (2010) Kockázatkommunikáció az élelmiszerbiztonság területén. PhD thesis, Budapesti Corvinus Egyetem, Tájépítészeti és Tájökológiai Doktori Iskola.

Sipos, László (2009) Ásványvízfogyasztási szokások elemzése és ásványvizek érzékszervi vizsgálata. PhD thesis, Budapesti Corvinus Egyetem, Tájépítészet és Környezetmodellezés Doktori Iskola.

Tóth, Anikó (2009) Társadalmi tőke és közösségi agrármarketing az élelmiszeriparban. PhD thesis, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola.

Major, Anita (2008) Az egyetemi és főiskolai hallgatók sörfogyasztói szokásainak vizsgálata internet alapú megkérdezéssel. PhD thesis, Budapesti Corvinus Egyetem, Tájépítészet és Döntéstámogató Rendszerek Doktori Iskola.

Nótári, Mária (2008) A kertészeti- és élelmiszeripari hungarikum termékek primer vizsgálata, különös tekintettel a Dél-alföldi Régióra. PhD thesis, Budapesti Corvinus Egyetem, Tájépítészet és Döntéstámogató Rendszerek Doktori Iskola.

Fekete-Frojimovics, Zsófia (2008) A "Kiváló Magyar Élelmiszer" védjegy és a szakmai szervezetek kapcsolata. PhD thesis, Budapesti Corvinus Egyetem, Tájépítészet és Döntéstámogató Rendszerek Doktori Iskola.

Győrfi, Zoltán (2008) A hazai söripar átalakulása a nemzetközi tendenciák tükrében. PhD thesis, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola - Agrár specializáció.

Sz. Tóth, Gabriella (2008) A hatékony reklámgyakoriság vizsgálata, különös tekintettel a hazai mobilkommunikációs-szolgáltatók televíziós hirdetéseire. PhD thesis, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola.

Neulinger , Ágnes (2007) Társas környezet és sportfogyasztás. A folyamatos megrősítést igénylő tanult fogyasztás. PhD thesis, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola.

Panyor, Ágota (2007) Különleges élelmiszerek piacnövelési lehetőségei megkérdezések tükrében. PhD thesis, Budapesti Corvinus Egyetem, Tájépítészet és Döntéstámogató Rendszerek Doktori Iskola.

Mitev, Ariel Zoltán (2006) A társadalmi marketing elméleti és empirikus kérdései. Egyetemisták alkoholfogyasztási történeteinek narratív elemzése. PhD thesis, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola.

Sajtos, László (2006) A vállalati marketingteljesítmény értékelésének többdimenziós megközelítése és alkalmazása a Magyarországon működő vállalatok körében. PhD thesis, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola.

Szabó, Erzsébet (2006) Az eredet- és minőségjelzők alkalmazásának lehetőségei és feltételei a marketingkommunikációban. PhD thesis, Budapesti Corvinus Egyetem, Tájépítészet és Döntéstámogató Rendszerek Doktori Iskola.

András, Krisztina (2006) Üzleti elemek a sportban, a labdarúgás példáján = Business elements in sports, through example of football. PhD thesis, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola.

Agárdi, Irma (2005) Horizontális stratégiai szövetségek hatása a kiskereskedelmi vállalatok marketingstratégiájára és teljesítményére az élelmiszer- és napi cikk kiskereskedelemben = The impact of horizontal retail alliances on the marketing strategy and performance of the member firms in the Hungarian grocery retailing. PhD thesis, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola.

Nádasi, Katalin (2003) A márkázási stratégia hatása a fogyasztói márkaértékre. PhD thesis, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola.

Keszey, Tamara (2003) A piackutatásból származó információk vezetői felhasználása, és az arra ható tényezők vizsgálata = Managerial use of market research information and its influencing factors. PhD thesis, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola.

Malota, Erzsébet (2003) Fogyasztói etnocentrizmus. A sztereotípiák, az etnocentrizmus és az országeredet imázs hatása a hazai és a külföldi termékek megítélésére. PhD thesis, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola.

Horváth, Annamária (2001) A logisztika és a vevői elégedettség kapcsolata. A logisztikai kiszolgálási színvonal vizsgálata. PhD thesis, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola.

Horváth, Dóra (2001) A termékdesign sajátosságainak szerepe a termékek fogyasztói megítélésében = The role of product design in product related consumer judgements. PhD thesis, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola.

Guba, Ferenc (2000) Transzferek és hatékonyságzavarok az élelmiszer-termékpályákon. PhD thesis, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola - Agrár specializáció.

Kunsági, Andrea (1999) A márkaválasztás háttere - a személyiségelméletek alkalmazási lehetőségei a fogyasztói magatartás kutatásában. PhD thesis, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola.

This list was generated on Fri Oct 31 12:20:13 2014 CET.