Fogyasztói etnocentrizmus. A sztereotípiák, az etnocentrizmus és az országeredet imázs hatása a hazai és a külföldi termékek megítélésére

Malota, Erzsébet (2003) Fogyasztói etnocentrizmus. A sztereotípiák, az etnocentrizmus és az országeredet imázs hatása a hazai és a külföldi termékek megítélésére. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola.

Teljes szöveg

[img]
Preview
PDF :
2MB

Tétel típusa:Disszertáció (Doktori (PhD) értekezés)
Témavezető:Berács József
Kulcsszavak:fogyasztói magatartás, értékrend, nacionalizmus, magatartáselmélet
Tárgy:Marketing
Pszichológia
Azonosító kód:188
Védés dátuma:2003
Elhelyezés dátuma:28 Aug 2007
Last Modified:28 Sep 2013 14:38

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap

Letöltések

Letöltések száma az elmúlt két évben, havonkénti bontásban

View more statistics