Major, Anita (2008) Az egyetemi és főiskolai hallgatók sörfogyasztói szokásainak vizsgálata internet alapú megkérdezéssel. PhD thesis, Budapesti Corvinus Egyetem, Tájépítészet és Döntéstámogató Rendszerek Doktori Iskola.
|
PDF :
1MB | |
|
PDF :
467kB | |
|
PDF :
492kB | |
|
PDF :
249kB |
Abstract
Az Internet és az abban meglévő lehetőségek napjainkra behálózták a világot - nemcsak a magánéletünket, hanem a vállalatok szakmai, gazdasági lehetőségeit is. Magyarországon egyelőre elképzelhetetlennek tűnik az a gyakorlat, ami az Amerikai Egyesült Államokban már létező szokás: népszavazás az interneten elhelyezett kérdőív segítségével. Hazánkban még gyermekcipőben járnak azok a kezdeményezések, melyek egy bizonyos termék vagy szolgáltatás fogyasztóit, felhasználóit célozzák, véleményük, igényeik pontosabb megismerése, magatartásuk és motivációik feltárása érdekében. Kutatásom céljául ezért tűztem ki az internetes eszközökben, megkérdezésekben rejlő lehetőségek feltárását, a magyar fogyasztók nyitottságának és együttműködő-készségének felmérését e - napjainkban még (jóllehet egyre kevésbé) - rendkívülinek tekinthető megkérdezési mód esetében. (...)
Item Type: | Thesis (PhD thesis) |
---|---|
Supervisor: | Hajdu Istvánné |
Uncontrolled Keywords: | fogyasztói szokások, fogyasztói magatartás, sörfogyasztás |
Subjects: | Marketing Decision making |
ID Code: | 310 |
Date: | 29 October 2008 |
Deposited On: | 17 Sep 2008 |
Last Modified: | 28 Sep 2013 14:38 |
Repository Staff Only: item control page