Horizontális stratégiai szövetségek hatása a kiskereskedelmi vállalatok marketingstratégiájára és teljesítményére az élelmiszer- és napi cikk kiskereskedelemben = The impact of horizontal retail alliances on the marketing strategy and performance of the member firms in the Hungarian grocery retailing

Agárdi, Irma (2005) Horizontális stratégiai szövetségek hatása a kiskereskedelmi vállalatok marketingstratégiájára és teljesítményére az élelmiszer- és napi cikk kiskereskedelemben = The impact of horizontal retail alliances on the marketing strategy and performance of the member firms in the Hungarian grocery retailing. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola.

Teljes szöveg

[img]
Preview
PDF :
1MB
[img]
Preview
PDF : (dissertation in English)
1MB

Tétel típusa:Disszertáció (Doktori (PhD) értekezés)
Témavezető:Bauer András
Kulcsszavak:kiskereskedelem, kereskedelmi vállalat, kooperáció, stratégiai szövetségek
Tárgy:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Marketing
Azonosító kód:149
Védés dátuma:2005
Elhelyezés dátuma:14 Aug 2007
Last Modified:28 Sep 2013 14:37

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap

Letöltések

Letöltések száma az elmúlt két évben, havonkénti bontásban

View more statistics