A piackutatásból származó információk vezetői felhasználása, és az arra ható tényezők vizsgálata = Managerial use of market research information and its influencing factors

Keszey, Tamara (2003) A piackutatásból származó információk vezetői felhasználása, és az arra ható tényezők vizsgálata = Managerial use of market research information and its influencing factors. PhD thesis, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola.

[img]
Preview
PDF :
885kB
[img]
Preview
PDF : (in English)
742kB
[img]
Preview
PDF : (draft in english)
149kB
[img]
Preview
PDF : (az értekezés tézisei magyar nyelven)
279kB

Item Type:Thesis (PhD thesis)
Supervisor:Berács József
Uncontrolled Keywords:piackutatás, vállalati információs rendszer, piaci információk, tudás-menedzsment
Subjects:Marketing
Management, business policy
Knowledge economy, innovation
ID Code:177
Date:2003
Deposited On:28 Aug 2007
Last Modified:28 Sep 2013 14:38

Repository Staff Only: item control page

Downloads

Downloads per month over past two year

View more statistics