A piackutatásból származó információk vezetői felhasználása, és az arra ható tényezők vizsgálata = Managerial use of market research information and its influencing factors

Keszey, Tamara (2003) A piackutatásból származó információk vezetői felhasználása, és az arra ható tényezők vizsgálata = Managerial use of market research information and its influencing factors. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola.

Teljes szöveg

[img]
Preview
PDF :
885kB
[img]
Preview
PDF : (in English)
742kB
[img]
Preview
PDF : (draft in english)
149kB
[img]
Preview
PDF : (az értekezés tézisei magyar nyelven)
279kB

Tétel típusa:Disszertáció (Doktori (PhD) értekezés)
Témavezető:Berács József
Kulcsszavak:piackutatás, vállalati információs rendszer, piaci információk, tudás-menedzsment
Tárgy:Marketing
Vállalati vezetés és politika
Innováció, tudásgazdaság
Azonosító kód:177
Védés dátuma:2003
Elhelyezés dátuma:28 Aug 2007
Last Modified:28 Sep 2013 14:38

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap

Letöltések

Letöltések száma az elmúlt két évben, havonkénti bontásban

View more statistics