A márkaválasztás háttere - a személyiségelméletek alkalmazási lehetőségei a fogyasztói magatartás kutatásában

Kunsági, Andrea (1999) A márkaválasztás háttere - a személyiségelméletek alkalmazási lehetőségei a fogyasztói magatartás kutatásában. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola.

Teljes szöveg

[img]
Preview
PDF :
3MB

Tétel típusa:Disszertáció (Doktori (PhD) értekezés)
Témavezető:Bauer András
Kulcsszavak:fogyasztói magatartás, márka, személyiségelmélet, márkaválasztás, márkahűség
Tárgy:Marketing
Azonosító kód:184
Védés dátuma:1999
Elhelyezés dátuma:28 Aug 2007
Last Modified:28 Sep 2013 14:38

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap

Letöltések

Letöltések száma az elmúlt két évben, havonkénti bontásban

View more statistics