A társadalmi marketing elméleti és empirikus kérdései. Egyetemisták alkoholfogyasztási történeteinek narratív elemzése

Mitev, Ariel Zoltán (2006) A társadalmi marketing elméleti és empirikus kérdései. Egyetemisták alkoholfogyasztási történeteinek narratív elemzése. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola.

Teljes szöveg

[img]
Preview
PDF :
2MB

Tétel típusa:Disszertáció (Doktori (PhD) értekezés)
Témavezető:Bauer András
Kulcsszavak:marketing-stratégia, ifjúság, alkoholfogyasztás, empirikus elemzés, fogyasztói magatartás
Tárgy:Marketing
Szociológia
Azonosító kód:190
Védés dátuma:2006
Elhelyezés dátuma:30 Aug 2007
Last Modified:28 Sep 2013 14:38

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap

Letöltések

Letöltések száma az elmúlt két évben, havonkénti bontásban

View more statistics