Neumann-Bódi, Edit (2012) Vevőértékelés egyéni és szervezeti vásárlók esetében Az ajánlással szerzett ügyfelek jellemzői és hatásuk a vevőértékre szervezetközi viszonylatban = Customer evaluation of individual and organisational buyers. Characteristics of customers acquired through recommendation and their impact on customer value in a business-to-business context. PhD thesis, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola.
![]()
|
PDF : (disszertáció)
3MB | |
![]()
|
PDF : (dissertation)
2MB | |
![]()
|
PDF : (draft in English)
728kB | |
![]()
|
PDF : (az értekezés tézsiei magyar nyelven)
943kB |
Abstract
A kutatásunk célja a marketing eszközök hosszú távú hatásának pontosabb megértése a vevőértékelési modellek egyik nehezen számszerűsíthető tényezője - az ajánlás – hatásának vizsgálata által.
Item Type: | Thesis (PhD thesis) |
---|---|
Supervisor: | Simon Judit |
Subjects: | Marketing |
ID Code: | 658 |
Date: | 3 December 2012 |
Deposited On: | 28 Nov 2012 11:47 |
Last Modified: | 12 May 2014 13:51 |
Repository Staff Only: item control page