Kemény, Ildikó (2015) A versenytársak csak egy kattintásra vannak. Az újravásárlási és továbbajánlási szándék alakulása különböző e-kereskedelmi kategóriákban = Competition is just a click away. Repurchasing and Word of Mouth Intention in the Different E-Commerce Categories. PhD thesis, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola. DOI 10.14267/phd.2015030
|
PDF :
5MB | |
|
PDF : (dissertation in English)
3MB | |
|
PDF : (az értekezés tézisei magyar nyelven)
915kB | |
|
PDF : (draft in English)
883kB |
Abstract
Jelen Ph.D értekezés során a kiskereskedelem egyik legdinamikusabban fejlődő területét, az e-kiskereskedelmet vettük górcső alá, és ennek is egy marketingközpontú elemzését hajtottuk végre. Habár a vásárlási folyamatokról, döntésekről számos információ áll rendelkezésünk az offline világból, mégis az egyre növekvő tapasztalatok és szakértői vélemények azt mutatják, hogy az interneten bizonyos eltérések figyelhetők meg. Ebből kiindulva célunk az volt, hogy egy jól ismert összefüggésrendszert, vagyis a minőség, az elégedettség, az újravásárlási és a továbbajánlási szándék kapcsolatát megvizsgáljuk a hazai e-kiskereskedelem esetében, és a felállított hipotézisrendszer megvizsgálásával új eredményeket nyújtunk az elmélet számára. (...)
Item Type: | Thesis (PhD thesis) |
---|---|
Supervisor: | Simon Judit |
Subjects: | Commerce and tourism Marketing |
ID Code: | 852 |
Date: | 2 July 2015 |
DOI: | 10.14267/phd.2015030 |
Deposited On: | 22 Jun 2015 15:08 |
Last Modified: | 09 Jul 2015 14:04 |
Repository Staff Only: item control page