A piackutatásból származó információk vezetői felhasználása, és az arra ható tényezők vizsgálata = Managerial use of market research information and its influencing factors

Keszey, Tamara (2003) A piackutatásból származó információk vezetői felhasználása, és az arra ható tényezők vizsgálata = Managerial use of market research information and its influencing factors. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola.

[img]
Előnézet
PDF :
864Kb
[img]
Előnézet
PDF : (in English)
725Kb
[img]
Előnézet
PDF : (draft in english)
146Kb
[img]
Előnézet
PDF : (az értekezés tézisei magyar nyelven)
272Kb

Tétel típus:Értekezés/disszertáció (Doktori (PhD) értekezés)
Témavezető neve:Berács József
Kulcsszavak:piackutatás, vállalati információs rendszer, piaci információk, tudás-menedzsment
Témakör:Marketing
Vállalati vezetés és politika
Innováció, tudásgazdaság
Azonosító kód:177
A védés dátuma:2003
Elhelyezés dátuma:28 Aug 2007
Utolsó változtatás:28 Szept 2013 14:38

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap