Lukács, Rita (2017) A társadalmi felelősségvállalás és a vállalati reputáció érintetti szempontú vizsgálata = Stakeholder-focused research of Corporate Social Responsibility and Corporate Reputation. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola. DOI 10.14267/phd.2017031
Teljes szöveg
|
PDF : (disszertáció)
3MB | |
|
PDF : (dissertation in English)
3MB | |
|
PDF : (az értekezés tézisei magyar nyelven)
852kB | |
|
PDF : (draft in English)
854kB |
Kivonat, rövid leírás
A doktori disszertáció témáját a társadalmi felelősségvállalás (CSR), annak kommunikációja, az érintettek és érintetti kapcsolatok menedzsmentje, valamint a szervezeti (szándékolt) identitás és az érintetti reputáció elemzése alkotta. A disszertáció megírásával az volt a célom, hogy bemutassam a társadalmi felelősségvállalás érintett-fókuszú elméletét, illetve a CSR és a marketing egyre szorosabbá váló kapcsolatrendszerét. Az érintettekkel, a társadalmi felelősségvállalással, valamint a reputációval kapcsolatos főbb irodalmak ismertetése révén arra törekedtem, hogy hangsúlyozzam az érintetti percepciók jelentőségét a vállalatok társadalmi felelősségvállalása esetében. A dolgozat és a hozzá kapcsolódó kutatás gyakorlati jelentősége, hogy újszerű eszközöket adhat a vállalatok és a kutatók kezébe, amelyek segítségével feltárhatók az érintettek CSR-rel kapcsolatos percepciói.
Tétel típusa: | Disszertáció (Doktori (PhD) értekezés) |
---|---|
Témavezető: | Horváth Dóra |
Tárgy: | Marketing Média és kommunikáció |
Azonosító kód: | 966 |
Védés dátuma: | 13 június 2017 |
DOI: | 10.14267/phd.2017031 |
Elhelyezés dátuma: | 02 Jun 2017 08:52 |
Last Modified: | 12 Jul 2017 11:48 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap