Kemény, Ildikó (2015) A versenytársak csak egy kattintásra vannak. Az újravásárlási és továbbajánlási szándék alakulása különböző e-kereskedelmi kategóriákban = Competition is just a click away. Repurchasing and Word of Mouth Intention in the Different E-Commerce Categories. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola. DOI 10.14267/phd.2015030
Teljes szöveg
|
PDF :
5MB | |
|
PDF : (dissertation in English)
3MB | |
|
PDF : (az értekezés tézisei magyar nyelven)
915kB | |
|
PDF : (draft in English)
883kB |
Kivonat, rövid leírás
Jelen Ph.D értekezés során a kiskereskedelem egyik legdinamikusabban fejlődő területét, az e-kiskereskedelmet vettük górcső alá, és ennek is egy marketingközpontú elemzését hajtottuk végre. Habár a vásárlási folyamatokról, döntésekről számos információ áll rendelkezésünk az offline világból, mégis az egyre növekvő tapasztalatok és szakértői vélemények azt mutatják, hogy az interneten bizonyos eltérések figyelhetők meg. Ebből kiindulva célunk az volt, hogy egy jól ismert összefüggésrendszert, vagyis a minőség, az elégedettség, az újravásárlási és a továbbajánlási szándék kapcsolatát megvizsgáljuk a hazai e-kiskereskedelem esetében, és a felállított hipotézisrendszer megvizsgálásával új eredményeket nyújtunk az elmélet számára. (...)
Tétel típusa: | Disszertáció (Doktori (PhD) értekezés) |
---|---|
Témavezető: | Simon Judit |
Tárgy: | Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás Marketing |
Azonosító kód: | 852 |
Védés dátuma: | 2 július 2015 |
DOI: | 10.14267/phd.2015030 |
Elhelyezés dátuma: | 22 Jun 2015 15:08 |
Last Modified: | 09 Jul 2015 14:04 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap