Ásványi, Katalin (2013) A komolyzene vállalati támogatásának útvesztői = Competing for corporate support: the classical music case. PhD thesis, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola. DOI 10.14267/phd.2013055
|
PDF : (disszertáció)
1MB | |
|
PDF : (dissertation in English)
3MB | |
|
PDF : (az értékezés tézisei magyar nyelven)
204kB | |
|
PDF : (draft in English)
192kB |
Abstract
A komolyzenei élet és annak fennmaradása az utóbbi években veszélybe került, hiszen a kultúra területén eddig paternalista szemléletet követő állam egyre inkább ki kíván vonulni ebből a szerepből, mely jelentős forrás kieséseket jelent a komolyzenei szolgáltatók számára. Ezek hiányának pótlására az egyik legfőbb alternatívaként jelenik meg a vállalatok szerepének felerősödése, vagyis az üzleti szféra támogatási politikájának előtérbe kerülése. A disszertáció fő kutatási kérdése: Miért támogatja a vállalati szféra a komolyzenét és milyen módon végez komolyzenei CSR tevékenységet? (...)
Item Type: | Thesis (PhD thesis) |
---|---|
Supervisor: | Kerekes Sándor |
Uncontrolled Keywords: | CSR, komolyzene |
Subjects: | Management, business policy Culture, sport |
ID Code: | 729 |
Date: | 25 November 2013 |
DOI: | 10.14267/phd.2013055 |
Deposited On: | 14 Nov 2013 11:49 |
Last Modified: | 30 Sep 2014 13:57 |
Repository Staff Only: item control page