Agárdi, Irma (2005) Horizontális stratégiai szövetségek hatása a kiskereskedelmi vállalatok marketingstratégiájára és teljesítményére az élelmiszer- és napi cikk kiskereskedelemben = The impact of horizontal retail alliances on the marketing strategy and performance of the member firms in the Hungarian grocery retailing. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola.
Teljes szöveg
|
PDF :
1MB | |
|
PDF : (dissertation in English)
1MB |
Tétel típusa: | Disszertáció (Doktori (PhD) értekezés) |
---|---|
Témavezető: | Bauer András |
Kulcsszavak: | kiskereskedelem, kereskedelmi vállalat, kooperáció, stratégiai szövetségek |
Tárgy: | Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás Marketing |
Azonosító kód: | 149 |
Védés dátuma: | 2005 |
Elhelyezés dátuma: | 14 Aug 2007 |
Last Modified: | 28 Sep 2013 14:37 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap