A versenytársak csak egy kattintásra vannak. Az újravásárlási és továbbajánlási szándék alakulása különböző e-kereskedelmi kategóriákban = Competition is just a click away. Repurchasing and Word of Mouth Intention in the Different E-Commerce Categories

Kemény, Ildikó (2015) A versenytársak csak egy kattintásra vannak. Az újravásárlási és továbbajánlási szándék alakulása különböző e-kereskedelmi kategóriákban = Competition is just a click away. Repurchasing and Word of Mouth Intention in the Different E-Commerce Categories. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola. DOI 10.14267/phd.2015030

[img]
Előnézet
PDF :
5Mb
[img]
Előnézet
PDF : (dissertation in English)
3607Kb
[img]
Előnézet
PDF : (az értekezés tézisei magyar nyelven)
893Kb
[img]
Előnézet
PDF : (draft in English)
862Kb

Absztrakt (kivonat)

Jelen Ph.D értekezés során a kiskereskedelem egyik legdinamikusabban fejlődő területét, az e-kiskereskedelmet vettük górcső alá, és ennek is egy marketingközpontú elemzését hajtottuk végre. Habár a vásárlási folyamatokról, döntésekről számos információ áll rendelkezésünk az offline világból, mégis az egyre növekvő tapasztalatok és szakértői vélemények azt mutatják, hogy az interneten bizonyos eltérések figyelhetők meg. Ebből kiindulva célunk az volt, hogy egy jól ismert összefüggésrendszert, vagyis a minőség, az elégedettség, az újravásárlási és a továbbajánlási szándék kapcsolatát megvizsgáljuk a hazai e-kiskereskedelem esetében, és a felállított hipotézisrendszer megvizsgálásával új eredményeket nyújtunk az elmélet számára. (...)

Tétel típus:Értekezés/disszertáció (Doktori (PhD) értekezés)
Témavezető neve:Simon Judit
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Marketing
Azonosító kód:852
A védés dátuma:2 Július 2015
DOI:10.14267/phd.2015030
Elhelyezés dátuma:22 Jún 2015 15:08
Utolsó változtatás:09 Júl 2015 14:04

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap