A termékinnováció meghatározó irányai a telítődő élelmiszerpiacon = Dominant trends of product innovation in the saturating food market

Fehér, Orsolya (2011) A termékinnováció meghatározó irányai a telítődő élelmiszerpiacon = Dominant trends of product innovation in the saturating food market. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Tájépítészeti és Tájökológiai Doktori Iskola.

[img] PDF :
6Mb
[img] PDF : (az értekezés tézisei magyar nyelven)
788Kb
[img] PDF : (draft in English)
832Kb

Tétel típus:Értekezés/disszertáció (Doktori (PhD) értekezés)
Témavezető neve:Hajdu Istvánné
Kulcsszavak:élelmiszerpiac, élelmiszerfogyasztói magatartás, termékfejlesztés
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Marketing
Azonosító kód:579
A védés dátuma:2011
Elhelyezés dátuma:24 Okt 2011 13:42
Utolsó változtatás:30 Máj 2012 07:48

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap