Az egyetemi és főiskolai hallgatók sörfogyasztói szokásainak vizsgálata internet alapú megkérdezéssel

Major, Anita (2008) Az egyetemi és főiskolai hallgatók sörfogyasztói szokásainak vizsgálata internet alapú megkérdezéssel. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Tájépítészet és Döntéstámogató Rendszerek Doktori Iskola.

[img]
Előnézet
PDF :
1589Kb
[img]
Előnézet
PDF :
456Kb
[img]
Előnézet
PDF :
480Kb
[img]
Előnézet
PDF :
243Kb

Absztrakt (kivonat)

Az Internet és az abban meglévő lehetőségek napjainkra behálózták a világot - nemcsak a magánéletünket, hanem a vállalatok szakmai, gazdasági lehetőségeit is. Magyarországon egyelőre elképzelhetetlennek tűnik az a gyakorlat, ami az Amerikai Egyesült Államokban már létező szokás: népszavazás az interneten elhelyezett kérdőív segítségével. Hazánkban még gyermekcipőben járnak azok a kezdeményezések, melyek egy bizonyos termék vagy szolgáltatás fogyasztóit, felhasználóit célozzák, véleményük, igényeik pontosabb megismerése, magatartásuk és motivációik feltárása érdekében. Kutatásom céljául ezért tűztem ki az internetes eszközökben, megkérdezésekben rejlő lehetőségek feltárását, a magyar fogyasztók nyitottságának és együttműködő-készségének felmérését e - napjainkban még (jóllehet egyre kevésbé) - rendkívülinek tekinthető megkérdezési mód esetében. (...)

Tétel típus:Értekezés/disszertáció (Doktori (PhD) értekezés)
Témavezető neve:Hajdu Istvánné
Kulcsszavak:fogyasztói szokások, fogyasztói magatartás, sörfogyasztás
Témakör:Marketing
Döntéselmélet
Azonosító kód:310
A védés dátuma:29 Október 2008
Elhelyezés dátuma:17 Szept 2008
Utolsó változtatás:28 Szept 2013 14:38

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap