Horizontális stratégiai szövetségek hatása a kiskereskedelmi vállalatok marketingstratégiájára és teljesítményére az élelmiszer- és napi cikk kiskereskedelemben = The impact of horizontal retail alliances on the marketing strategy and performance of the member firms in the Hungarian grocery retailing

Agárdi, Irma (2005) Horizontális stratégiai szövetségek hatása a kiskereskedelmi vállalatok marketingstratégiájára és teljesítményére az élelmiszer- és napi cikk kiskereskedelemben = The impact of horizontal retail alliances on the marketing strategy and performance of the member firms in the Hungarian grocery retailing. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola.

[img]
Előnézet
PDF :
1362Kb
[img]
Előnézet
PDF : (dissertation in English)
1683Kb

Tétel típus:Értekezés/disszertáció (Doktori (PhD) értekezés)
Témavezető neve:Bauer András
Kulcsszavak:kiskereskedelem, kereskedelmi vállalat, kooperáció, stratégiai szövetségek
Témakör:Kereskedelem, Turizmus, Vendéglátás
Marketing
Azonosító kód:149
A védés dátuma:2005
Elhelyezés dátuma:14 Aug 2007
Utolsó változtatás:28 Szept 2013 14:37

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap