Vevőértékelés egyéni és szervezeti vásárlók esetében Az ajánlással szerzett ügyfelek jellemzői és hatásuk a vevőértékre szervezetközi viszonylatban = Customer evaluation of individual and organisational buyers. Characteristics of customers acquired through recommendation and their impact on customer value in a business-to-business context

Neumann-Bódi, Edit (2012) Vevőértékelés egyéni és szervezeti vásárlók esetében Az ajánlással szerzett ügyfelek jellemzői és hatásuk a vevőértékre szervezetközi viszonylatban = Customer evaluation of individual and organisational buyers. Characteristics of customers acquired through recommendation and their impact on customer value in a business-to-business context. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola.

Teljes szöveg

[img]
Preview
PDF : (disszertáció)
3MB
[img]
Preview
PDF : (dissertation)
2MB
[img]
Preview
PDF : (draft in English)
728kB
[img]
Preview
PDF : (az értekezés tézsiei magyar nyelven)
943kB

Kivonat, rövid leírás

A kutatásunk célja a marketing eszközök hosszú távú hatásának pontosabb megértése a vevőértékelési modellek egyik nehezen számszerűsíthető tényezője - az ajánlás – hatásának vizsgálata által.

Tétel típusa:Disszertáció (Doktori (PhD) értekezés)
Témavezető:Simon Judit
Tárgy:Marketing
Azonosító kód:658
Védés dátuma:3 december 2012
Elhelyezés dátuma:28 Nov 2012 11:47
Last Modified:12 May 2014 13:51

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap

Letöltések

Letöltések száma az elmúlt két évben, havonkénti bontásban

View more statistics