Bódi-Schubert, Anikó (2011) A vevő-beszállító kapcsolat sikerének fogalmi modellje = The conceptual model of success in buyer-supplier relationships. PhD thesis, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola.
![]()
|
PDF :
1MB | |
![]()
|
PDF : (draft in English)
205kB | |
![]() |
PDF : (az értekezés tézisei magyar nyelven)
297kB |
Abstract
A disszertációm középpontjában álló kutatás egyértelműen exploratív, célja egy fogalmi keret alkotása, amelynek segítségével értelmezhető a siker jelentése és szerepe a vevő-beszállító kapcsolat működésében, fejlődésében. Kutatásom alapegységét a vevő és beszállító pozícióban levő vállalatok között kialakuló kapcsolatok jelentették, empirikus vizsgálataimat e diadikus kapcsolatok elemzésére fókuszálva végeztem el. A kutatás elméleti alapjait elsősorban az Industrial Marketing and Purchasing Group kapcsolat-felfogása, illetve a kapcsolat környezetéről és működéséről kialakított interakció megközelítése jelentették. Mivel a disszertációm célja egyértelműen fogalomalkotó, feltáró jellegű, így a kvalitatív kutatási módszertanok közül elsősorban két fő módszertani irányra, a megalapozott elméletre (grounded theory) és az esettanulmány-módszerre támaszkodva végzem el vizsgálataimat, s fogalmaztam meg következtetéseimet.
Item Type: | Thesis (PhD thesis) |
---|---|
Supervisor: | Gelei Andrea |
Uncontrolled Keywords: | üzleti kapcsolat |
Subjects: | Logistics, production management Management, business policy |
ID Code: | 571 |
Date: | 25 October 2011 |
Deposited On: | 12 Oct 2011 08:02 |
Last Modified: | 28 Sep 2013 14:41 |
Repository Staff Only: item control page