A vállalati marketingteljesítmény értékelésének többdimenziós megközelítése és alkalmazása a Magyarországon működő vállalatok körében

Sajtos, László (2006) A vállalati marketingteljesítmény értékelésének többdimenziós megközelítése és alkalmazása a Magyarországon működő vállalatok körében. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola.

Teljes szöveg

[img]
Preview
PDF :
1MB

Tétel típusa:Disszertáció (Doktori (PhD) értekezés)
Témavezető:Berács József
Kulcsszavak:teljesítményértékelés, vállalati teljesítménymérés
Tárgy:Marketing
Azonosító kód:207
Védés dátuma:2006
Elhelyezés dátuma:11 Sep 2007
Last Modified:28 Sep 2013 14:38

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap

Letöltések

Letöltések száma az elmúlt két évben, havonkénti bontásban

View more statistics