A marketingkommunikáció és pénzügyi eredményességének mérése magyar borászatok körében = Measuring marketingcommunication and its financial effectiveness among Hungarian wineries

Tóth, Arnold (2014) A marketingkommunikáció és pénzügyi eredményességének mérése magyar borászatok körében = Measuring marketingcommunication and its financial effectiveness among Hungarian wineries. PhD thesis, Budapesti Corvinus Egyetem, Tájépítészeti és Tájökológiai Doktori Iskola. DOI 10.14267/phd.2014048

[img]
Preview
PDF : (disszertáció)
5Mb
[img]
Preview
PDF : (az értekezés tézisei magyar nyelven)
756Kb
[img]
Preview
PDF : (draft in English)
756Kb

Item Type:Thesis (PhD thesis)
Supervisor:Székely Géza
Uncontrolled Keywords:borászat, marketing, kommunikáció
Subjects:Marketing
ID Code:781
Date:29 September 2014
DOI:10.14267/phd.2014048
Deposited On:01 Sep 2014 06:55
Last Modified:13 Nov 2014 13:18

Repository Staff Only: item control page