A marketingkommunikáció és pénzügyi eredményességének mérése magyar borászatok körében = Measuring marketingcommunication and its financial effectiveness among Hungarian wineries

Tóth, Arnold (2014) A marketingkommunikáció és pénzügyi eredményességének mérése magyar borászatok körében = Measuring marketingcommunication and its financial effectiveness among Hungarian wineries. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Tájépítészeti és Tájökológiai Doktori Iskola. DOI 10.14267/phd.2014048

[img]
Előnézet
PDF : (disszertáció)
5Mb
[img]
Előnézet
PDF : (az értekezés tézisei magyar nyelven)
756Kb
[img]
Előnézet
PDF : (draft in English)
756Kb

Tétel típus:Értekezés/disszertáció (Doktori (PhD) értekezés)
Témavezető neve:Székely Géza
Kulcsszavak:borászat, marketing, kommunikáció
Témakör:Marketing
Azonosító kód:781
A védés dátuma:29 Szeptember 2014
DOI:10.14267/phd.2014048
Elhelyezés dátuma:01 Szept 2014 06:55
Utolsó változtatás:13 Nov 2014 13:18

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap