A marketingkommunikáció és pénzügyi eredményességének mérése magyar borászatok körében = Measuring marketingcommunication and its financial effectiveness among Hungarian wineries

Tóth, Arnold (2014) A marketingkommunikáció és pénzügyi eredményességének mérése magyar borászatok körében = Measuring marketingcommunication and its financial effectiveness among Hungarian wineries. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Tájépítészeti és Tájökológiai Doktori Iskola. DOI 10.14267/phd.2014048

Teljes szöveg

[img]
Preview
PDF : (disszertáció)
5MB
[img]
Preview
PDF : (az értekezés tézisei magyar nyelven)
774kB
[img]
Preview
PDF : (draft in English)
774kB

Tétel típusa:Disszertáció (Doktori (PhD) értekezés)
Témavezető:Székely Géza
Kulcsszavak:borászat, marketing, kommunikáció
Tárgy:Marketing
Azonosító kód:781
Védés dátuma:29 szeptember 2014
DOI:10.14267/phd.2014048
Elhelyezés dátuma:01 Sep 2014 06:55
Last Modified:13 Nov 2014 13:18

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap

Letöltések

Letöltések száma az elmúlt két évben, havonkénti bontásban

View more statistics