Vevőértékelés egyéni és szervezeti vásárlók esetében Az ajánlással szerzett ügyfelek jellemzői és hatásuk a vevőértékre szervezetközi viszonylatban = Customer evaluation of individual and organisational buyers. Characteristics of customers acquired through recommendation and their impact on customer value in a business-to-business context

Neumann-Bódi, Edit (2012) Vevőértékelés egyéni és szervezeti vásárlók esetében Az ajánlással szerzett ügyfelek jellemzői és hatásuk a vevőértékre szervezetközi viszonylatban = Customer evaluation of individual and organisational buyers. Characteristics of customers acquired through recommendation and their impact on customer value in a business-to-business context. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola.

[img]
Előnézet
PDF : (disszertáció)
3429Kb
[img]
Előnézet
PDF : (dissertation)
2874Kb
[img]
Előnézet
PDF : (draft in English)
711Kb
[img]
Előnézet
PDF : (az értekezés tézsiei magyar nyelven)
921Kb

Absztrakt (kivonat)

A kutatásunk célja a marketing eszközök hosszú távú hatásának pontosabb megértése a vevőértékelési modellek egyik nehezen számszerűsíthető tényezője - az ajánlás – hatásának vizsgálata által.

Tétel típus:Értekezés/disszertáció (Doktori (PhD) értekezés)
Témavezető neve:Simon Judit
Témakör:Marketing
Azonosító kód:658
A védés dátuma:3 December 2012
Elhelyezés dátuma:28 Nov 2012 11:47
Utolsó változtatás:12 Máj 2014 13:51

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap