Vevőértékelés egyéni és szervezeti vásárlók esetében Az ajánlással szerzett ügyfelek jellemzői és hatásuk a vevőértékre szervezetközi viszonylatban = Customer evaluation of individual and organisational buyers. Characteristics of customers acquired through recommendation and their impact on customer value in a business-to-business context

Neumann-Bódi, Edit (2012) Vevőértékelés egyéni és szervezeti vásárlók esetében Az ajánlással szerzett ügyfelek jellemzői és hatásuk a vevőértékre szervezetközi viszonylatban = Customer evaluation of individual and organisational buyers. Characteristics of customers acquired through recommendation and their impact on customer value in a business-to-business context. PhD thesis, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola.

[img]
Preview
PDF : (disszertáció)
3429Kb
[img]
Preview
PDF : (dissertation)
2874Kb
[img]
Preview
PDF : (draft in English)
711Kb
[img]
Preview
PDF : (az értekezés tézsiei magyar nyelven)
921Kb

Abstract

A kutatásunk célja a marketing eszközök hosszú távú hatásának pontosabb megértése a vevőértékelési modellek egyik nehezen számszerűsíthető tényezője - az ajánlás – hatásának vizsgálata által.

Item Type:Thesis (PhD thesis)
Supervisor:Simon Judit
Subjects:Marketing
ID Code:658
Date:3 December 2012
Deposited On:28 Nov 2012 11:47
Last Modified:12 May 2014 13:51

Repository Staff Only: item control page