A termékdesign sajátosságainak szerepe a termékek fogyasztói megítélésében = The role of product design in product related consumer judgements

Horváth, Dóra (2001) A termékdesign sajátosságainak szerepe a termékek fogyasztói megítélésében = The role of product design in product related consumer judgements. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola.

[img]
Előnézet
PDF : (disszertáció)
1273Kb
[img]
Előnézet
PDF : (dissertation in English)
1395Kb

Tétel típus:Értekezés/disszertáció (Doktori (PhD) értekezés)
Témavezető neve:Bauer András, Sándor Imre
Kulcsszavak:dizájn, formatervezés, fogyasztói magatartás, design
Témakör:Marketing
Azonosító kód:635
A védés dátuma:2001
Elhelyezés dátuma:11 Szept 2012 13:06
Utolsó változtatás:28 Szept 2013 14:42

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap