A termékdesign sajátosságainak szerepe a termékek fogyasztói megítélésében = The role of product design in product related consumer judgements

Horváth, Dóra (2001) A termékdesign sajátosságainak szerepe a termékek fogyasztói megítélésében = The role of product design in product related consumer judgements. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola.

Teljes szöveg

[img]
Preview
PDF : (disszertáció)
1MB
[img]
Preview
PDF : (dissertation in English)
1MB

Tétel típusa:Disszertáció (Doktori (PhD) értekezés)
Témavezető:Bauer András, Sándor Imre
Kulcsszavak:dizájn, formatervezés, fogyasztói magatartás, design
Tárgy:Marketing
Azonosító kód:635
Védés dátuma:2001
Elhelyezés dátuma:11 Sep 2012 13:06
Last Modified:28 Sep 2013 14:42

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap

Letöltések

Letöltések száma az elmúlt két évben, havonkénti bontásban

View more statistics