Az eredet- és minőségjelzők alkalmazásának lehetőségei és feltételei a marketingkommunikációban

Szabó, Erzsébet (2006) Az eredet- és minőségjelzők alkalmazásának lehetőségei és feltételei a marketingkommunikációban. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Tájépítészet és Döntéstámogató Rendszerek Doktori Iskola.

[img]
Előnézet
PDF :
3944Kb
[img]
Előnézet
PDF :
139Kb
[img]
Előnézet
PDF :
190Kb

Tétel típus:Értekezés/disszertáció (Doktori (PhD) értekezés)
Témavezető neve:Lakner Zoltán
Kulcsszavak:marketingkommunikáció, eredetjelzők,
Témakör:Marketing
Azonosító kód:491
A védés dátuma:2006
Elhelyezés dátuma:21 Júl 2010 00:44
Utolsó változtatás:28 Szept 2013 14:40

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap