A márkaválasztás háttere - a személyiségelméletek alkalmazási lehetőségei a fogyasztói magatartás kutatásában

Kunsági, Andrea (1999) A márkaválasztás háttere - a személyiségelméletek alkalmazási lehetőségei a fogyasztói magatartás kutatásában. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola.

[img]
Előnézet
PDF :
2999Kb

Tétel típus:Értekezés/disszertáció (Doktori (PhD) értekezés)
Témavezető neve:Bauer András
Kulcsszavak:fogyasztói magatartás, márka, személyiségelmélet, márkaválasztás, márkahűség
Témakör:Marketing
Azonosító kód:184
A védés dátuma:1999
Elhelyezés dátuma:28 Aug 2007
Utolsó változtatás:28 Szept 2013 14:38

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap