Buvár, Ágnes (2019) Ad revolution or evolution? Typical ad representation and general ad attitudes influence the effectiveness of branded content = Reklám forradalom vagy evolúció? A tipikus reklámok reprezentációja és reklámmal kapcsolatos általános attitűdök befolyásolják a szponzorált tartalmak hatékonyságát. PhD thesis, Budapesti Corvinus Egyetem, Társadalmi Kommunikáció Doktori Iskola. DOI 10.14267/phd.2019027
|
PDF : (dissertation in English)
5MB | |
|
PDF : (draft in English)
302kB | |
|
PDF : (az értekezés tézisei magyar nyelven)
311kB |
Item Type: | Thesis (PhD thesis) |
---|---|
Supervisor: | Horváth Dóra |
Subjects: | Media and communication |
ID Code: | 1060 |
Date: | 20 June 2019 |
DOI: | 10.14267/phd.2019027 |
Deposited On: | 11 Jun 2019 14:28 |
Last Modified: | 20 Jun 2019 14:04 |
Repository Staff Only: item control page