Buvár, Ágnes (2019) Ad revolution or evolution? Typical ad representation and general ad attitudes influence the effectiveness of branded content = Reklám forradalom vagy evolúció? A tipikus reklámok reprezentációja és reklámmal kapcsolatos általános attitűdök befolyásolják a szponzorált tartalmak hatékonyságát. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Társadalmi Kommunikáció Doktori Iskola. DOI 10.14267/phd.2019027
Teljes szöveg
|
PDF : (dissertation in English)
5MB | |
|
PDF : (draft in English)
302kB | |
|
PDF : (az értekezés tézisei magyar nyelven)
311kB |
Tétel típusa: | Disszertáció (Doktori (PhD) értekezés) |
---|---|
Témavezető: | Horváth Dóra |
Tárgy: | Média és kommunikáció |
Azonosító kód: | 1060 |
Védés dátuma: | 20 június 2019 |
DOI: | 10.14267/phd.2019027 |
Elhelyezés dátuma: | 11 Jun 2019 14:28 |
Last Modified: | 20 Jun 2019 14:04 |
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap