Ad revolution or evolution? Typical ad representation and general ad attitudes influence the effectiveness of branded content = Reklám forradalom vagy evolúció? A tipikus reklámok reprezentációja és reklámmal kapcsolatos általános attitűdök befolyásolják a szponzorált tartalmak hatékonyságát

Buvár, Ágnes (2019) Ad revolution or evolution? Typical ad representation and general ad attitudes influence the effectiveness of branded content = Reklám forradalom vagy evolúció? A tipikus reklámok reprezentációja és reklámmal kapcsolatos általános attitűdök befolyásolják a szponzorált tartalmak hatékonyságát. PhD thesis, Budapesti Corvinus Egyetem, Társadalmi Kommunikáció Doktori Iskola. DOI 10.14267/phd.2019027

[img]
Preview
PDF : (dissertation in English)
5MB
[img]
Preview
PDF : (draft in English)
302kB
[img]
Preview
PDF : (az értekezés tézisei magyar nyelven)
311kB

Item Type:Thesis (PhD thesis)
Supervisor:Horváth Dóra
Subjects:Media and communication
ID Code:1060
Date:20 June 2019
DOI:10.14267/phd.2019027
Deposited On:11 Jun 2019 14:28
Last Modified:20 Jun 2019 14:04

Repository Staff Only: item control page