Ad revolution or evolution? Typical ad representation and general ad attitudes influence the effectiveness of branded content = Reklám forradalom vagy evolúció? A tipikus reklámok reprezentációja és reklámmal kapcsolatos általános attitűdök befolyásolják a szponzorált tartalmak hatékonyságát

Buvár, Ágnes (2019) Ad revolution or evolution? Typical ad representation and general ad attitudes influence the effectiveness of branded content = Reklám forradalom vagy evolúció? A tipikus reklámok reprezentációja és reklámmal kapcsolatos általános attitűdök befolyásolják a szponzorált tartalmak hatékonyságát. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Társadalmi Kommunikáció Doktori Iskola. DOI 10.14267/phd.2019027

Teljes szöveg

[img]
Preview
PDF : (dissertation in English)
5MB
[img]
Preview
PDF : (draft in English)
302kB
[img]
Preview
PDF : (az értekezés tézisei magyar nyelven)
311kB

Tétel típusa:Disszertáció (Doktori (PhD) értekezés)
Témavezető:Horváth Dóra
Tárgy:Média és kommunikáció
Azonosító kód:1060
Védés dátuma:20 június 2019
DOI:10.14267/phd.2019027
Elhelyezés dátuma:11 Jun 2019 14:28
Last Modified:20 Jun 2019 14:04

Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap

Letöltések

Letöltések száma az elmúlt két évben, havonkénti bontásban

View more statistics