Buvár, Ágnes (2019) Ad revolution or evolution? Typical ad representation and general ad attitudes influence the effectiveness of branded content = Reklám forradalom vagy evolúció? A tipikus reklámok reprezentációja és reklámmal kapcsolatos általános attitűdök befolyásolják a szponzorált tartalmak hatékonyságát. Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Társadalmi Kommunikáció Doktori Iskola. DOI 10.14267/phd.2019027
Teljes szöveg
| 
 | PDF :  (dissertation in English) 5MB | |
| 
 | PDF :  (draft in English) 302kB | |
| 
 | PDF :  (az értekezés tézisei magyar nyelven) 311kB | 
| Tétel típusa: | Disszertáció (Doktori (PhD) értekezés) | 
|---|---|
| Témavezető: | Horváth Dóra | 
| Tárgy: | Média és kommunikáció | 
| Azonosító kód: | 1060 | 
| Védés dátuma: | 20 június 2019 | 
| DOI: | 10.14267/phd.2019027 | 
| Elhelyezés dátuma: | 11 Jun 2019 14:28 | 
| Last Modified: | 20 Jun 2019 14:04 | 
Csak a repozitórium munkatársainak: tétel módosító lap

 Letöltési statisztika
 Letöltési statisztika Letöltési statisztika
 Letöltési statisztika